1403-07-14 15:33
21
0
91642
کارشناس مذهبی گلستان:

بالاتر از قدرت موشکی اراده امت اسلام است

کارشناس مذهبی گلستان گفت: بالاتر از قدرت موشکی و نظامی انقلاب اسلامی، عزم و اراده امت اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسینی ظهر امروز در مراسم نذر قربانی به نیت سلامتی امام زمان (عج) و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی که در سپاه نینوا برگزار شد، اظهار کرد: بالاتر از قدرت موشکی و نظامی انقلاب اسلامی، عزم و اراده امت اسلام است.

وی افزود: نماز جمعه نصر با وجود تهدید دشمن اما با اقتدار رهبر معظم انقلاب برگزار شد و حضرت آقا خطبه‌ها را به زبان فارسی و عربی خواندند.

کارشناس مذهبی گلستان بیان کرد: از همه مهمتر انتظار داشتیم نماز جمعه نصر بخاطر مسائل امنیتی در شبستان مصلی برگزار شود اما در فضای باز اقامه شد. رهبری با طمأنینه و زبان بدن عالی مباحث را به جهان فرمودند که اقتدار امروز دست ایران است.

وی توضیح داد: زمانی در همین کشور عده‌ای بدون اجازه سفرای کشورهای خارجی آب نمی‌خوردند خاطرات ۵۰ ساله علم را بخوانید که می‌گوید یک روز محمدرضا پهلوی خیلی خوشحال بود دلیل آن را پرسیدم گفت رفتم سفارت آمریکا اولین باری بود که نظرم برای شخص نخست‌وزیر با نظر سفیر آمریکا یکی بود و همین مسئله او را به وجود آورد.

کارشناس مذهبی گلستان بیان کرد: روزگاری سفرای کشورهای آمریکایی این‌جا برای ما تعیین‌تکلیف می‌کردند اما دیروز رسانه‌های دنیا دیدند رهبر ایران تکلیف منطقه را مشخص می‌کند.

حسینی گفت: بالاتر از قدرت موشکی و نظامی انقلاب اسلامی، عزم و اراده امت اسلام است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.